Stående aktiviteter på fritids

Hej på er!
Vi vill bara meddela er om att vi har en del stående aktiviteter som händer varje vecka.

På tisdagar är det utflykt som gäller. Vi går iväg och äter mellanmål ute. Nu i början så kommer vi att gå till Norregårds lekplats. Vi lämnar byggnaden vid 14.10 och är tillbaka till skolan strax innan 16.00. Det är OK att hämta ert/era barn under tiden som vi är iväg.

På torsdagar går vi till idrottshallen. Vi kommer gå dit cirka 14.30. Då vi befinner oss i idrottshallen kommer det att hänga en lapp på dörren vid ingången till Montessoriskolan, där det står att vi är borta i idrottshallen. Hämtning: Det är OK att ni hämtar ert/era barn men Ni hämtar utanför idrottshallen istället för utanför Monte. Ring oss då ni står utanför idrottshallen.

Det här inlägget postades i Fritidsverksamheten. Bokmärk permalänken.