Sommarlovsschema & Klämdag

Skolavslutning & Sommarveckorna 24-33

Hej på er! Nu när lite varmare temperaturer börjat hitta hit så kan man inte låta bli att tänka på sommaren.
Vi har skickat ut ett temporärt schema för sommarlovsveckorna via ”Lämna, Hämta appen”.
Det är alltså samma veckor som ni redan lämnat in via pappersform, men för tillfället så behöver vi få in dessa veckor både på appen och på papper.

Utvärderingsdag 25/5

Den 25’e maj är det utvärderingsdag. Det innebär att fritids är stängt efter skolan men öppet som vanligt på morgonen.

Klämdag 27/5

Vi har även skickat ut ett temporärt schema för klämdagen den 27/5. Fyll gärna i denna snarast. (Deadline 13/5)

OBS: Tänk gärna på att fylla i dessa scheman via länken ni fått ut. Om ni inte använder er av länken så visar systemet att ni inte lämnat in något schema.

Det här inlägget postades i Fritidsverksamheten. Bokmärk permalänken.