Schema för 4-6

Hej alla föräldrar till elever i 4-6.

Under första skoldagen fick alla elever i årskurs 4 och årskurs 5 ett schema som de skulle ta med sig hem. Jag hoppas att era barn har visat er det.
Där står vilka sluttider eleverna har varje dag samt vilka lektioner de har under dagen.

OBS! Tänk på att skicka med ombyte och handduk m.m de dagar som de har idrott. Så att de kan duscha efter idrottslektionen.

Nedan gäller enbart elever i årskurs 6 och deras vårdnadshavare.

Tyvärr fick 6:orna bara ett preliminärt schema. Detta eftersom det tyvärr har blivit ändringar i det som ännu ej är klara. Förhoppningsvis är det de i mitten på nästa vecka. Vi skickar givetvis ut dem så snart vi kan.

För att göra det lite enklare för dig som vårdnadshavare till en elev i årskurs 6 kommer här sluttiderna (alla elever börjar kl 8.00 varje dag), för de olika veckodagarna samt annat som kan vara bra att veta om just den skoldagen.

Måndagar slutar skoldagen klockan 14.30
Tisdagar har eleverna pulspass 8.00 och behöver då komma ombytta för idrott på morgonen. Samt tar med sig handduk och ombyte så att de kan duscha efter lektionen. Skolan slutar 14.00
Onsdagar har eleverna idrott strax efter lunch så de behöver ombyte för detta samt handduk etc för att duscha efteråt.
Skolan slutar 15.20.
Torsdag har eleverna idrott här gäller samma som de övriga dagarna med idrott. Sluttid för dagen är 14.20
Fredagar slutar skolan klockan 13.45 för hela 4-6.

Det här inlägget postades i 4-6. Bokmärk permalänken.