4-6 Info om friluftsdagen

Nu på torsdag kommer hela skolan att vara i Bökhult på friluftsdag. Här kommer ytterligare lite information och förtydligande kring den, som enbart berör åk 4-6.

Vi samlas som vanligt i skolan kl 8.00.
Kl. 8.45 cyklar vi gemensamt till Bökhult. Vi räknar med att cykla från Bökhult ca kl 13.15 för att vara tillbaka strax innan kl 14 på skolan.

De elever som önskar bada och går i åk 4-6 samt har klarat och visat under läsårets simlektion att de kan simma 200 m får bada utan flytväst, när bad sker.
Har man inte visat i år för Robin att man kan simma 200 m så behöver man har flytväst på sig vid ev. bad.

De elever som cyklar direkt från Bökhult och hem, gör alltså det innan skolans slut denna dag.
Vi (Ann-Jeanette eller Philippa) behöver ett mail från dig som vårdnadshavare senast onsdag 31/5 om ditt barn ska cykla hem själv runt 13.15 från Bökhult. Får vi inget mail så följer ditt barn med oss tillbaka till skolan.

Som vanligt gäller inga mobiltelefoner under skoltid. De elever som cyklar direkt från Bökhult får sina mobiler när dagen slutar där.