4-6 Aktivitetsdag nu på fredag, 25/8

Som vi skrev på bloggen innan sommarlovet så ska klassen Mo 4-6 i samband med att skolan åter startar ha en aktivitetsdag. Under dagen riktas fokus på olika organiserade kompis- och trivselfrämjande aktiviteter.

Då skapas också en unik möjlighet för personal, som kommer att jobba tillsammans med klasserna, att lära känna våra elever i ett skolsocialt sammanhang utanför ordinarie pedagogisk lärmiljö.

Skoldagen startar som vanligt kl. 08.00 i klassrummet. Vid klockan 09.00 går vi tillsammans från skolan till OK Elme. Vid klockan 13.30 avslutas aktiviteterna och vi går tillbaka och skoldagen avlutas klockan 14.00 i klassrummet.

Skolan ordnar lunch som vi tillsammans äter på plats.

Eleverna behöver till denna dag, ha med sig följande;
kläder och skor efter väder,
vattenflaska med vatten,
liten fika/ frukt (valbart- tänk på att inte ta med fika som innehåller nötter, mandel eller sesamfrö),
sittunderlag
samt matlåda att äta ur och bestick.