4-6 Övernattning 31/5!

Hej allesammans!

Nu börjar denna termin gå mot sitt slut och sommarlovet är på ingång. Vi i 4-6 tänkte därför ha ett litet avslut på detta år och bjuda in till en övernattning på skolan fredagen den 31/5.

Vi kommer titta på film, äta snacks och bara umgås. Vill man inte sova över är man jättevälkommen på kvällen och sen åka hem senast klockan 23.00.

Klockan 19 är man välkommen och senast klockan 8.30 dagen efter behöver man bli hämtad. Man får gärna ta med sig eget snacks (OBS inga nötter!), men vi kommer inte äta ihop, därför behöver man äta innan man dyker upp.

Man behöver ta med sig: något att sova på (madrass, liggunderlag eller enkel luftmadrass), kudde och täcke/filt/sovsäck, pyjamas och hygienartiklar.

Imorgon kommer lapp skickas med hem med samma info, men även där ni kan kryssa i om ert barn kommer eller ej (vilket då ska skickas tillbaka till skolan så snart som möjligt).

Hälsningar personalen i 4-6

Det här inlägget postades i 4-6. Bokmärk permalänken.