Välkomna till ett nytt spännande läsår 2021/2022

Ons 8.00-11.50
Tor 8.00-13.30
Fre 8.00-11.50

Lämning och hämtning sker fortsatt utomhus.

Se till att ert barn har namnade inneskor, extrakläder, regnkläder och gummistövlar i skolan då vi är ute varje dag oavsett väder.

Ni får gärna skicka med ert barn ett nyttigt mellanmål (tex frukt, grönsak, smörgås eller yoghurt) som vi äter på förmiddagen.

Idrotten är på tisdagar efter lunch ( F-1.) Det är idrottsläraren Robin Svensson som har idrotten. Till en början är de utomhus. Eleverna ska vara ombytta redan på morgonen. Så tänk på kläder efter väder! Efter idrotten ska de duscha och byta om. Så se till att de har handduk och ombytes kläder med sig. Obs! Ingen behöver ha med sig tvål och schampo. Det finns en vuxen i varje omklädningsrum.

Samladskoldag har förskoleklass och årskurs 1 tillsammans på torsdagar efter lunch. Den lektionen kommer innefatta alla skolämnen och utflykter.

Vi ser framemot detta läsår!

Det här inlägget postades i år 1, F-1, F-klass. Bokmärk permalänken.