Sportlovets aktiviteter

Hej på er! Sportlovets aktiviteter är följande…

Måndag: Gosedjursdag – Eleverna får ta med sig varsitt gosedjur. Endast ett gosedjur då det lätt blir en tävling annars. 🙂 Det blir även pannkakor till mellis.

Tisdag : Bakdag – Vi bakar något gott under dagen.

Onsdag: Friluftsdag i bökhult för de som anmält sig. Anmälan gör man till fritids senast 15/2. Vi har delat ut en inbjudan till de elever som är anmälda till fritids denna dagen. Mer information angående denna friluftsdag finns på lappen.

Torsdag: Simhallen – Vi har bokat simhallen mellan 10.30 – 11.30. Simhallen har en aktivitetsbana under lovet som barnen får leka på om man är simkunnig. För de icke simkunniga eleverna finns multibassängen. Meddela gärna oss i förväg ifall ert/era barn är simkunniga eller inte.

Fredag: Film – Eleverna får ta med eget snacks (lagom till en film) men tänk på att allt med spår av nötter är förbjudet.

Det här inlägget postades i Fritidsverksamheten. Bokmärk permalänken.