Utflykt till Digipuls 10/3

Hej!
Vi håller just nu på med ett projekt som heter Digipuls där målet är att få alla att röra oss mer i vår vardag. En del av detta projekt är att vi får möjlighet att vara med på en aktivitetsdag med Digipuls och Ikea Museum.

För oss blir denna dag torsdagen den 10/3.
Vi kommer att cykla till och från skolan och de olika platserna. Så denna dag behöver alla elever ha med sig en cykel och cykelhjälm. Tänk på att kolla så att cykeln är ok, med reflexer, luft i däcken och annat.

Vi får pastasallad med oss från skolan så alla elever behöver ha med sig en matlåda att äta ur och bestick att äta med.

Har ni problem med att lösa det med att få med en cykel till skolan så hör av er till Jenny eller Ann-Jeanette via mail, så löser vi det (jenny.rastovic@almhult.se eller ann-jeanette.demakay@almhult.se)

Vi lämnar skolan ca klockan 9 på torsdagens förmiddag och aktiviteterna slutar kl 14.00 vid IKEA Museum.
Vi behöver få skriftligt på i fall ert barn får cykla direkt hem från Ikea Museum, e-mail går bra.
För de elever som ska till fritids eller där vi inte fått något mail så cyklar vi tillsammans tillbaka till skolan. Vi beräkna vara på skolan senast 14.20.

Vill ni läsa mer om projektet kan ni göra det på Digipuls hemsida.

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.