Gyllene klubban

Nu är det dags för den årliga innebandyturneringen ”Gyllene klubban”.

Montessoriskolans 2’or har anmält ett lag och kommer att spela mot de andra 2’orna på Klöxhultskolan.

Monte Diamonds kommer att spela de kommande fyra torsdagarna med start denna veckan. Det är viktigt att se till att ert barn har med sig ombyte, dvs gympakläder och innegympaskor då reglerna är att man måste ha detta för att få spela.

Dusch efteråt är tillåtet för de som vill men är inte obligatoriskt.

Tyvärr får inte vårdnadshavare kolla på matcherna men Montessoriskolans 1’or och F-klassare kommer att vara där och heja på.

Man får ha med sig egen klubba men det finns även att låna. Skicka gärna med vattenflaska.

OBS: Gyllene klubban gäller fr.o.m årskurs två och uppåt. Alltså kommer ettorna och f-klassarna inte att vara med och spela utan kommer följa med och heja fram kamraterna från årskurs 2. 🙂

Heja Monte Diamonds!

Det här inlägget postades i Fritidsverksamheten. Bokmärk permalänken.